9. maaliskuuta 2016

SUOMIPOP

Mä en ole ikinä ollut mikään suomalaisen musiikin ystävä. Tottakai aina poikkeuksia löytyy ja ei se sitä tarkota ettenkö suomalaisesta musiikista tykkää. Huoh olipas sekavaa. Sanon aina, että jos joku biisi on mun mielestä hyvä niin se löytyy mun puhelimesta, että voin kuunnella aina kuulokkeista kun meen johonkin. Ja mun puhelimessa 500 biisistä ehkä kolme on suomenkielisiä. 
Noh kuitenkin nyt kun on tullut täällä Prahassa asuttua ja sitä Suomea ei samalla tavalla kuule joka puolella, on myös musiikkia sillä omalla äidinkielellä tultua enemmän kuunneltua.
Niimpä siis ajattelin laittaa tänne listan niistä jotka soi täällä päässä eniten. Suurin osa on todella vanhoja ja mulla tuleekin niistä oma lapsuus mieleen, kun isin kanssa mökkimatkoilla kuunneltiin. 

TOP-KYMPPI












Niin kuin varmaan huomaatte, niin Vesa-Matti Loiri on listalla kolme kertaa. Rakastan Loirin ääntä!!! Yksinkertaisesti parasta. 
Jos ei muuten kuule mun laulavan, niin silloin kuulee kun tulee hyvä suomenkielinen biisi.
Tässä mun tän hetkinen Top-10. 






                             




0 kommenttia:

Lähetä kommentti