8. maaliskuuta 2016

SISUSTAMISTA

Olen viikonlopusta asti ollut kuumeessa ja hulluksihan täällä sisällä tulee. Aikani kuluksi lähdin tutkimaan erillaisia sisustus sivustoja, kun onhan meillä taas pian muutto edessä. Mulla on tietynlainen mielikuva minkä näköisen kodin haluaisin, mutta saa nyt nähdä minkälainen lopputulos tulee olemaan. Rakastan sisustamista ja kaikkia pieniä sisustustilpehöörejä ihan yli kaiken. Täällä on täytynyt hillitä itseään ihan totaalisesti, sillä tavaroiden roudaamisessa takaisin Suomeen on tarpeeksi raskasta ilman niitä sisustustilpehöörejäkin. Siksi odotankin innolla Suomeen palamista. Aluksi täytyy vähän hillitä itseään, sillä ensimmäisenä hankintoina tietenkin on isoimmat kalusteet kuten sänky, sohva ja kaapit.



Makuhuoneeseen olen ajatellun valko-kultaisen värimaailman. Ananakset on mun uus juttu ja jostain syystä pidän niistä ihan älyttömästi (myös ruuassa) :D. Onnekseni H&M Home sivuilta löysin tuon ihanan kultaisen ananaksen. Yllätyin kuinka paljoin kaikkea kivaa sivuilta ananaksen lisäksi löytyi, mm tuo upea kultainen metallilankakori.
 Sänky on kaluste johon tullaan meidän kodissa panostamaan ja kunnolla, sillä nukkuminen on mun yks lemppari juttu, joten täytyyhän sängyn olla tarpeeksi mukava! Ja toinen aika painava tekijä on se kun Jessen selkä menee herkästi jumiin (miehet). Mulla on onneksi niin hyvät unenlahjat, että nukun missä vain, miten vain ja koska vain.





Olohuoneeseen olen ajatellut harmaa valkoisen värimaailman, sillä siihen on helppo yhdistää väri kuin väri pienillä sisustuselementeillä. Olohuone on kodin sydän, sillä siellä tulee (ainakin meillä) vietettyä eniten aikaa. Valkoista saa olla, mutta liika on liikaa. Mielestäni värit tekee kodista kotoisan. Tärkeintä kuitenkin sisustuksessa on aina se, että tuntuu kotoisalta.
Olen aina pitänyt tauluista ja kotimme seinät tuleekin varmaan olemaan täynnä niitä, koska en vain saa niistä tarpeekseni. Varsinkin kun olen rakastunut täysin Desenion eläinjulisteisiin. Olen varma, että meidän olohuoneen seinä tulee täyttymään näistä upeista eläimistä.

Tälläista mulla olis mielessä. Mitäs pidätte? 
Tietenkin hankala miettiä sen tarkemmin vielä mitään kun ei asuntoakaan ole ja no, onhan siihen muuttoonkin vielä muutama kuukausi aikaa :D Mutta mitäs sitä ihminen innostukselleen voi?

2 kommenttia: